«لابسا» افزایش سرمایه نداریم

شرکت آبسال اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت آبسال  با نماد «لابسا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۷۰۹۸۵۰ و به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ برگزار اما به دلیل عدم درج سوالی در سامانه تدان مطرح نشد. این شرکت اعلام کرده است که از تاریخ ارائه صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت طبق ضوابط برای دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۹ و ۳۱ شهریورماه ۹۹ تا مقطعی فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

لازم به ذکر است که شرکت در حال حاضر هیچ گونه برنامه ای برای افزایش سرمایه از محل اندوخته و یا تجدید ارزیابی در نظر ندارد

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد مادهه ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که نکته حائز اهمیت این است که سهامداران باید با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین اطلاعات افشاء شده در بازه‌های زمانی ماهانه، فصلی و سالانه و غیره با علم به اینکه بازار سهام خالی از ریسک است، اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر 425897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =