پیش بینی قیمت طلا و سکه شنبه برای فردا/  زهر آخر ترامپ به بازار سرمایه

با توجه به شرایط کنونی طی روز های آینده میانگین قیمت طلا و سکه کاهشی و هر گرم طلا در کانال یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پیش بینی می‌شود.

به گزارش صدای بورس، بازار طلا و سکه به دلیل اثر پذیری از حوادث بین المللی هفته پر از فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. چهاشنبه ۱۷ دی به عنوان آخرین روز کاری هفته، قیمت سکه تمام بهار آزادی   ۱۲ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون تومان در بازار ایران معامله شد. قمیت  اونس جهانی نیز یک هزار و ۹۵۳ دلار بود. 

عبادلله محمد ولی، کارشناس بازار طلا و سکه در  ارتباط با نوسانات قیمتی بازار به صدای بورس بیان کرد: بر اثر اخباری همچون بازگشت ناو آمریکایی به خلیچ فارس و برجسته شدن مجدد خبر غنی سازی ۲۰ درصد،  ۱۶و ۱۷ دی ماه قیمت طلا افزایشی بود و تا گرمی یک میلیون و ۲۱۴ هزار تومان نیز افزایش یافت اما این افزایش در روز  چهارشنبه اندکی کاهشی شد و  قیمت طلا  با گرمی یک میلیون و ۱۷۴ هزار تومان پایان یافت.

بورس‌کالا تابع قوانین بازارسرمایه یا وزارت صمت
وعده‌های مجازی
میزان حضور خارجی‌ها در بورس تهران/ فرصت‌های از دست رفته

وی با اشاره به حوادث آمریکا بیان کرد: چهارشنبه روزی بود که ترامب باید کاخ سفید را تحویل می‌داد، اما بروز  هرج و مرج  و حمله طرفداران ترامپ به کاخ ریاست جمهوری آمریکا بر قیمت جهانی طلا تاثیر گذاشت. از طرفی موج خبری مربوط به کرونای انگلیسی بازار سرمایه را را به سمت رکود می‌برد و تقاضا و نقدینگی را به سمت طلا سوق می‌دهد. 

این کارشناس بازار طلا و سکه در ارتباط با پیش بینی بازار برای هفته پیش رو بیان کرد: بازار سکه و طلا اثر خود را از جریانات سیاسی گرفت و بعد از افزایشی که داشت دوباره به مدار کاهش بازگشت و خود را با شرایط تطبیق داد. با توجه به شرایط کنونی طی روز های آینده میانگین قیمت طلا و سکه کاهشی و  هر گرم طلا در کانال یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پیش بینی می شود.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 425788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =