۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
کسب بازدهی در هر شرایط

تأمین سرمایه تمدن، مدیریت هشت صندوق سرمایه‌گذاری متنوع را برعهده دارد.

به گزارش صدای بورس،  قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین صندوق این شرکت با خالص ارزش دارایی بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال، صندوق گنجینه زرین‌شهر است که نسبت به سپرده بانکی اندکی بازدهی بالاتری داشت. صندوق قابل‌معامله با درآمد ثابت پاداش سهامداری توسعه یکم، با کسب حدود ۲۶ درصد بازدهی در یک‌سال گذشته، پربازده‌ترین صندوق با درآمد ثابت این مجموعه بود.
خالص ارزش دارایی‌های صندوق سهامی ثروت‌آفرین تمدن در یک‌سال گذشته رشدی ۶۹۷ درصدی را تجربه کرد.باوجود افت محسوس سطح بازدهی صندوق‌های سهامی در پی ریزش اخیر بازار سهام، سطح بازدهی سالانه این صندوق همچنان حدود ۲۵۰ درصد است. صندوق آرمان آتیه درخشان مس، دیگر صندوق سهامی این شرکت و از نوع صندوق‌های قابل معامله است که موفق به کسب ۳۲۷ درصد بازدهی در یک‌سال اخیر شد.
صندوق گوهر نفیس تمدن در گروه صندوق‌های مختلط فعالیت دارد. این صندوق رویکردی نسبتاً پرریسک‌تر نسبت به بسیاری از صندوق‌های مختلط دیگر اتخاذ کرد. البته پاداش این ریسک نیز تحقق بازدهی ۱۸۰ درصدی و قرارگرفتن در جمع پربازده‌ترین صندوق‌های مختلط بازار بود.در مجموع جذب سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز و ریسک‌پذیر در مجموعه تمدن مدنظر قرار دارد.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۳۸۴

کد خبر 425765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =