آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها

ابوالقاسم شمس جامخانه گفت: بحث اصلاح ساختار مالی و زیان انباشته قابل توجهی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتند، مسیرش را با افزایش سرمایه از طریق آورده غیرنقدی دولت ادامه داد.

به گزارش صدای بورس، ابوالقاسم شمس جامخانه، معاون سازمان خصوصی سازی گفت: پیرو جلسات مختلفی که در وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برگزار شد و اجرای مصوبه ای که هیأت واگذاری ۱۸/۱/۹۹ تکلیف کرده بود، واگذاری این دو شرکت طبق الزامات اصل ۴۴ از طریق واگذاری از بازار سرمایه، بورس یا فرابورس بایستی بررسی شود و در نهایت واگذاری صورت بگیرد.

لحظه به لحظه با بازار ۱۴ دی ۱۳۹۹

معاون سازمان خصوصی سازی افزود: خوشبختانه بحث اصلاح ساختار مالی که دنبالش بودیم و زیان انباشته قابل توجهی که این دو باشگاه داشتند، مسیرش را با افزایش سرمایه از طریق آورده غیرنقدی دولت به خوبی ادامه داد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: افزایش سرمایه از طریق دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال محقق شد و اکنون سرمایه پرسپولیس هفتصد و یک میلیارد تومان شده و اساسنامه آن به زودی انشالله ثبت می شود. بر اساس مجمع عمومی فوق العاده ای که روز گذشته برگزار شد، سرمایه استقلال هم از ده میلیون تومان به هفتصد و نوزده میلیارد تومان  می رسد. این اقدامی بود که باید صورت می گرفت.

عضو هیأت عامل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: در جلسه آتی هیأت واگذاری انشااله اساسنامه استقلال که از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل می شود، افزایش سرمایه شرکت از ۱۰ میلیون تومان به ۷۱۹ میلیارد تومان مصوب و متعاقباً به ثبت شرکت ها ارسال می شود.

«پالایش» به تعادل رسید؟


منبع: تسنیم

کد خبر 425465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =