لحظه به لحظه با بازار ۱۳ دی ۱۳۹۹

در شروع بازار امروز بسیاری از گروه‌ها با معاملات مثبت آغاز به کار کردند نفتی‌ها، خودرویی‌ها و فلزات اساسی از این جمله بودند.

به گزارش صدای بورس، در ساعت نه صبح ۱۳ دی ۱۳۹۹ پارسیان به مدار مثبت رسید و رنج مثبت در #رمپنا مشاهده شد همچنین شاخص کل افت بیش از ۸ هزار واحدی و رسیدن به رقمی یک میلیون و ۳۸۹ هزار واحد را در بدو شروع معاملات اولین روز هفته نشان می‌دهد؛ فولاد فملی شستا شپنا خودرو صدرنشین تاثیر منفی بر شاخص کل هستند. 

ساعت ۹:۴۲

شاخص در مدار یک میلیون و ۳۶۵ هزار واحد قرار گرفت و ۳۲۱۳۵ واحد منفی را به ثبت رساند شاخص کل هم وزن نیز در مدار ۴۵۷ هزار و ۴۰۶  واحدی قرار گرفت.

ساعت ۹:۵۵

شاخص در مدار یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم وزن نیز  ۴۵۶ هزار و ۷۸۴ واحدی قرار دارد. تعداد معالمات تا این لحظه از بازار ۴۷۴ هزار و ۷۱۰ برگه سهم بوده است و نماده های فولاد، فملی، شستا،  کگل، تاپیکو،فارس و شپنا از نمادهای تاثیر گذار بر شاخص و منفی بوده اند.

ساعت ۱۰:۱۰

شاخص دراین لحظه از بازار در مدار یک میلیون و ۳۶۱ واحدی قرار گرفت و شاخص کل هم وزن در ارتفاع ۴۵۶ هزار و ۲۶۴ واحدی ایستاد. برکت، شستا، سیتا،فولاد، فملی و خودرو از نمادهای پرتراکنش تا این لحظه بوده‌اند. فملی، ففولاد و فارس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص گذاشته اند.

ساعت ۱۱:۰۰

شاخص با   افت ۴۰۹۳۴  واحد منفی در مدار  یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحدی  قرا رگفت و شاخص کل هم وزن نیز ۴۵۵ هزار و ۳۵۹ واحدی قرار گرفت و ۸۳۴۹ واحد منفی را تا این لحظه از بازار به ثبت رسانید. ۸۲۸ هزار و ۸۲۸ برگه سهم بوده است که ارزش معاملات را به ۵۹ میلیارد و ۹ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال رسانده است. نمادهای فملی، فولاد، فارس،شستا، کگل، تاپیکو و شپنا  با تاثیر منفی در شاخص بوده اند.

ساعت ۱۱:۴۰

شاخص در ارتفاع یک میلیونو ۳۵۶ واحدی قرار گرفت و افت ۴۱۳۷۲ واحد منفی را تجربه کرده است. شاخص کل هم وزن نیز ۴۵۵ هزار و ۵۹۵ واحدی را ثبت کرد. فولاد، فملی، فارس و شستا از نمادهای موثر بر شاخص  منفی هستند.

ساعت۱۲:۲۰ 

شاخص در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص کل هم وزن نیز در مدار ۴۵۵ هزار و ۴۴۵ واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد، فارس، شستا، کگل، تاپیکو و شپنا از نمادهای موثر بر شاخص بوده‌اند.  همچنین در بازار فرابورس نیز شاخص کل در ارتفاع ۱۹ هزار و ۲۱۹ واحدی قرار گرفت. 

ساعت 12:30

شاخص کل امروز با افت 43685 واحدی در مدار یک میلیون و 354 هزار واحدی قرار گرفت همچنین شاخص کل هم وزن نیز با کاهش 8539 واحدی در ارتفاع 455 هزار و 169 واحد قرار گرفت. تعداد معاملات یک میلیون و 226 هزار برگه سهم بود و ارزش معاملات به 86 میلیارد و 555 میلیون و 309 هزار ریال رسید همچنین حجم معاملات 6 میلیارد و 527 میلیون و 304 هزار واحد رسید.

نمادهای فملی، فارس، فولاد، شستا،کگل، تاپیکو و شپنا نمادهای تاثیرگذار برشاخص بوده اند که همگی منفی به کارخود پایان دادند. همچنین نمادهای برکت،شستا، خودرو،ولپارس، سیتا،شپنا وفولاد پرتراکنش ترین نمادها در بازار امروز بودند.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل در ارتفاع 19 هزار و 222 هزار واحدی ایستاد و ارزش بازار اول و دوم نیز یه 13 میلیارد و 115 میلیون و 942 هزار ریال رسید تعداد معاملات در بازار فرابورس تعداد معاملات به یک میلیون و100 برگه سهم رسید و ارزش معاملات به 84 میلیارد و 397 میلیون و 504 هزار ریال رسید. حجم معاملات نیز 2 میلیارد و 294 میلیون و 274 هزار واحد رسید.

کد خبر 425328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =