چخزر؛ حقیقی‌ها ۱۰۰ حقوقی‌ها -۰-

امروز سهامداران حقیقی صد درصد خریدار سهام چخزر بودند و از طرفی ۹۹.۹ درصد نیز فروشنده بودند. حقوقی‌ها صفر درصد خریدند و صفر درصد فروختند.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز با ۲۴ هزار و ۳۵۱ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۴۲۳ هزار واحدی ایستاد. در حالی که شاخص کل بورس با حرکات سینوسی همچنان در آرزوی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است، شاخص کل هم وزن امروز نیز با ثبت رکوردی جدید به ۴۷۳ هزار واحد رسید.

فارس، فملی، فولاد، شستا، تاپیکو، شپنا، خودرو شاخص ساز ترین نمادهای امروز بورسی بودند. شستا، فملی، سیتا، شپنا و فولاد از جمله ۵ نماد پر تراکنش بورسی امروز بود.

شاخص کل فرابورس امروز با بیش از ۶۹ هزار واحد ریزش به ۲۰ هزار و ۷۳ واحد رسید. پرتراکنش‌های فرابورس امروز وسپهر، بپیوند، چخزر، دی و بگیلان بودند.

صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) یکی از نمادهای گروه محصولات چوبی در فرابورس است. امروز سهامداران حقیقی صد درصد خریدار سهام چخزر بودند و از طرفی ۹۹.۹ درصد نیز فروشنده بودند. حقوقی‌ها صفر درصد خریدند و صفر درصد فروختند.

سهام چخزر با ۱۹۹ ریال افزایش برابر با ۰.۷۳ درصد معاملات امروز خود را پایان داد. قیمت پایانی این نماد فرابورسی  ۲۷ هزار و  ۵۳۶ ریال و ارزش بازار آن ۵هزار و ۵۰۷ ملیارد ریال بود.

چخزر امروز با معامله ۳۹ هزار و ۲۴۶ برگه سهام با صف خرید بسته شد.

کد خبر 424843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =