موافقت با افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی چکاوه

پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده ،موافقت صاحبان سهام با افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی کاغذسازی کاوه صورت گرفت.

به گزارش صدای بورس، به نقل از واحد ارتباطات شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور آنلاین صاحبان سهام برگزار شد و افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی مورد تصویب قرار گرفت.

امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کاغذسازی کاوه در این ارتباط گفت: مراحل افزایش سرمایه از اواخر سال ۱۳۹۸ آغاز شد و مجوزهای لازم از هلدینگ سلولزی تامین، تاپیکو و در نهایت شستا اخذ گردید. طرح توجیهی افزایش سرمایه توسط شرکت نوآوران امین از شرکت های زیر مجموعه شستا تهیه شد و مورد تصویب سازمان بورس قرار گرفت.

اسفندیاری افزود: هدف اصلی افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی شرکت و جلوگیری از خروج نقدینگی است. بر همین اساس سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده و آورده سهامداران از ۲۵ میلیارد به ۷۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

اسفندیاری با دعوت از سهامداران به مشارکت در افزایش سرمایه گفت: شرکت صنایع کاغذسازی کاوه روند رو به رشدی را در پیش گرفته و رکوردهای جدیدی نیز در تولید ،فروش و سود عملیاتی به ثبت رسانده است. پروژه بیستون که تحت مالکیت این شرکت است نیز با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل می باشد. امیدواریم که سهامداران عزیز، چکاوه را مثل همیشه حمایت نمایند.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکت های بورسی وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد.

کد خبر 423920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =