بازگشت روند نزولی در بازار طلا

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز اندکی کاهش یافت به طوری که نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، ابراهیم محمد ولی، درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی افزود: از ابتدای این هفته معاملات در بازار طلا و سکه پس از دو هفته مجددا آغاز شد، اما هنوز به روال عادی خود بازنگشته است چرا که طی این سه روز ، آب و هوای بسیاری از استان‌ها بارانی بوده و متقاضی زیادی به بازار مراجعه نمی‌کرد.
محمدولی ادامه داد: قیمت هر انس جهانی طلا طی یک هفته گذشته بیش از ۵۰ دلار افزایش یافته، اما نرخ دلار امروز روند نزولی را تجربه کرد به همین دلایل قیمت طلا و سکه نیز امروز روند کاهشی داشت.
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازارهای داخلی معامله شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 423347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =