شروع پرگاز خودرویی‌ها در اولین روز هفته

شرکت ایران خودرو در اولین روز هفته جاری توانست همگام با رشد شاخص بورس تهران با افزایش قیمت همراه شود.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز بورس تهران،‌شاخص کل با رشد بیش از ۱۹ هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد قرار گرفت. در روز جاری سهام شرکت ایران خودرو با افزایش ۴.۷۶ درصدی ۱۹۰ ریال افزایش با قیمت ۴۱۸۰ ریال معامله شد. این سهم امروز با سه درصد رشد با قیمت ۴۱۱۰ ریال به کار خود پایان داد و این نماد امروز در بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

امروز در این سهم بیش از ۶۵ هزار معامله با حجم حدود دو میلیارد برگه سهم انجام گرفت. ارزش معاملات امروز «خودرو» به رقم ۸۱۵میلیارد تومان رسید.

امروز در نماد ایران خودرو حقیقی‌ها بیشترین خرید و فروش را از آن خود کردند، به طوری که حقیقی‌ها ۹۳.۵ درصد معادل یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون برگه سهم را خریداری و ۸۰.۸ درصد معادل یک میلیارد و ۶۰۸ میلیون برگه سهم را فروختند. در مقابل حقوقی‌ها ۶.۴ درصد معادل ۱۳۷ میلیون برگه سهم را خریداری و ۱۹.۱ درصد معادل ۳۸۰ میلیون برگه سهم را به فروش رساندند.

شایان ذکر است نماد  خودرو دو ساعت اول بازار متعادل معامله شد و پس از آن به صف خرید نیم میلیاردی نشست. بالاخره خودرو پس از دو هفته معاملاتش را در اولین روز هفته مثبت آغاز کرد. این نماد و همگروهی‌هایش تقریبا یک دست سبز شدند.

کد خبر 423096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =