وضعیت بازارهای موازی در ۱۵ آذر/کدام بازار در راس قرار گرفت؟

با مقایسه بازارهای موازی رتبه دوم بازدهی را بورس تهران داشت. بیت کوین بعد از ریزش بیش از ۴ درصدی امروز کمی رشد داشت.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز سبز بود و توانست ۱/۳۴ درصد معادل ۱۹ هزار واحد رشد کرد و به ارتفاع ۱،۴۹۰ هزار واحد رسید. امروز هم به روال چند روز گذشته شاخص کل نوسان زیادی را تجربه کرد به طوریکه شروع روز شاخص روند کاهشی به خود گرفت و تا ۸۰۰۰ واحد کاهش داشت، اما ساعت ۹/۱۵ تغییر روند داد و شروع به رشد کرد و این روند را تا پایان روز حفظ کرد.

شاخص هم وزن اما مدتی است با قدرت روز را شروع می کند و با ثبات به پایان می‌رساند. این شاخص مدتی است خود را از نوسانات شاخص کل دور کرده است و با قدرت رشد می‌کند. امروز هم توانست با ۲/۰۵ درصد معادل ۵،۱۵۹ واحد خود را به ارتفاع ۴۳۱،۹۶۱ واحد رساند. 

در بازار فرابورس شاخص از صبح روند صعودی داشت و توانست با ۱/۸ درصد رشد معادل ۳۳۸ واحد به ۱۸،۸۰۳ واحد برسد.

دلار هم اکنون با ۱ درصد رشد نسبت به پنجشنبه مجددا به قیمت روزچارشنبه رسیده است و در حال معامله با قیمت ۲۵،۷۰۰ تومان است. 

سکه تمام طرح جدید تا این لحظه ۲/۰۶ درصد کاهش قیمت داشت و کماکان در کانال ۱۱ میلیون تومان در حال معامله است. بعد از اخبار مربوط طرح مجلس برای خروج از پروتکل الحاقی قیمت دلار و به تبع آن سکه و طلا افزایش نرخ داشتند. به نظر می‌رسد به مرور این قیمت‌ها در حال تعدیل هستند. انتظار می‌رود درصورت ادامه روند کاهشی ابتدا تا ۱۱،۴۵۰،۰۰۰ و سپس ۱۰،۷۰۰،۰۰۰ ریال کاهش داشته باشد.

طلا ۱۸ عیار در بازار داخلی هم اکنون با قیمت ۱۱،۰۹۵،۰۰۰ ریال در حال معامله است که تقریبا ۱/۶۶  درصد پایین‌تر از قیمت پنجشنبه است. در صورت ادامه روند کاهشی انتظار می‌رود تا حمایت ۱ میلیون تومان پایین بیایید.

در بازار ارزهای دیجیتال دیروز شاهد ریزش قیمت‌ها بودیم. بیت کوین دیروز بیش از ۴ درصد از ارزش خود را از دست داد ولی امروز مجددا شروع به رشد کرده است و در این لحظه با ۲/۴۳ درصد رشد با قیمت ۱۹۰۷۵ دالار در حال معامله است.

اتریوم هم مانند بیت کوین دیروز شاهد ریزش قیمتی بود و تا ۸ درصد ارزش خود را از دست داده بود ولی امروز قسمتی از آن را جبرا ن  کرد و در این لحظه با ۴/۲۶ درصد رشد با قیمت ۵۹۱ دلار در حال معامله است.

رضا نجارزادگان

کد خبر 423075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =