کمک ۵۱ میلیاردی سازمان بنادر و دریانوردی به دولت

طبق صورت‌های مالی سازمان بنادر و دریانوردی در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ مازاد درآمد بر هزینه خالص سازمان بنادر ۱۶۱۲ میلیارد و ۵۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

به گزارش صدای بورس، براساس صورت درآمد و هزینه سازمان بنادر و دریانوردی در سال مالی منتهی ۲۹ اسفند ۹۷ درآمدهای عملیاتی این سازمان در سال مورد مطالعه ۳ هزار و ۲۲۶ میلیارد و ۳۹۲ میلیون و یکصد هزار تومان و بهای تمام‌شده خدمات  ارائه شده ۱۲۴۵ میلیارد و ۹۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است و بدین ترتیب مازاد درآمد بر هزینه ناخالص سازمان بنادر ۱۹۸۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ بوده است. 

مازاد درآمد بر هزینه سازمان بنادر ۱۸۵۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است و سازمان در آن سال ۵۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمک به دولت داشته است. 

در کل، مازاد درآمد بر هزینه خالص سازمان بنادر در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ عدد ۱۶۱۲ میلیارد و ۵۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. 

در بخش گردش حساب مازاد درآمد بر هزینه انباشته در صورت درآمد و هزینه سازمان بنادر، مازاد درآمد بر هزینه قابل تخصیص ۲ هزار ۴۱۰ میلیارد و ۸۵۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است و مازاد درآمد بر هزینه انباشته پایان سال عدد ۱۱۰۷ میلیارد و ۱۵۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است. 

* سود خالص کمیته وجوه اداره شده ۶۱ میلیارد تومان 

براساس اسناد صورت‌های مالی سازمان بنادر و دریانوردی در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ در بخش صورت مازاد درآمد بر هزینه جامع، خالص سود حاصل از سپرده نزد کمیته وجوه اداره شده عدد ۶۱ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است که این رقم سال گذشته ۴۵ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است. 

مازاد درآمد بر هزینه جامع سال عدد ۱۳۰ میلیارد و ۲۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. 

در کل، مازاد درآمد بر هزینه جامع شناسایی شده از تاریخ گزارشگری سال قبل رقم ۶۲۵ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است که این عدد در سال ۹۶ رقم ۱۳۸۶ میلیارد و ۳۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است. 

* مبادلات غیرنقدی سازمان بنادر در سال ۹۷ عدد ۱۳۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون تومان

در بخش صورت‌های مالی سازمان بنادر، موضوع صورت جریان وجوه نقد در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ مالیات بر درآمد پرداختی رقم ۷ میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است. 

در بخش فعالیت‌های سرمایه‌گذاری،‌ وجوه پرداختی بابت خرید دارایی‌های ثابت مشهود ۱۶۱۷ میلیارد و ۹۱۸ میلیون تومان بوده است. جریان خالص (خروج) وجه نقد ناشی از فعالیت سرمایه‌گذاری ۱۷۰۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است و جریان خالص ورود وجه نقد قبل از فعالیت‌های تأمین مالی عدد ۱۰۷ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. 

در این حوزه، بخش فعالیت‌های تأمین مالی، جریان خالص خروج وجه نقد ناشی از فعالیت‌های تأمین مالی ۴۵ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. 

مانده وجه نقد در ابتدای سال ۵۴۸ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است که این رقم در سال ۹۶ عدد ۳۳۵ میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. 

مانده وجه نقد در پایان سال ۶۳۶ میلیارد و ۵۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است که این رقم در سال ۹۶ عدد ۵۴۸ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است. 

در کل، مبادلات غیرنقدی در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ در سازمان بنادر و دریانوردی عدد ۱۳۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است که این رقم در سال ۹۶ عدد ۸۳ میلیارد و ۸۹۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است. 

منبع: فارس 

کد خبر 422940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =