نگاه حقیقی و حقوقی ها به کدام سهم ها بود؟/ شاخص درجا زد

رشد دو هزار و ۶۸۰واحدی شاخص کل(۰.۲درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۰هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، رشد دو هزار و ۶۸۰واحدی شاخص کل(۰.۲درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و  ۴۸۰هزار واحدی قرار داد. اما شاخص کل هم وزن هم راستا با شاخص کل پیش نرفت و با رشد ۰.۸درصدی و با 3274 واحد رشد در محدوده 423.159 واحد ایستاد.

ارزش کل معاملات خرد ۱۹هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۲درصد یعنی دو  هزار و ۳۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.حقوقی‌ها حدود ۶۱۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.
همچنین امروز بیش از ۹۲میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی صورت گرفت و رشد بیش از یک درصد ۲۶۹نماد و افت بیش از یک درصد ۲۷۰نماد را شاهد بودیم.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فرآورده‌های نفتی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «استخراج نفت گاز و خدمات جانبی» و «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد وتجارت، شبندر و شستا لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به حفاری، وپارس و های_وب معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت معادل ۱۹۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی حفاری شمال با برتری ۹۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۵ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۶۶ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۸۱۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 422897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =