پیش بینی بازار سرمایه برای ۱۱ آذر /  سهامداران خرد دوباره کلاه سرتان نرود!

امروز شاخص بورس تهران با بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ واحد رشد به بالای یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز شاخص بورس تهران با بیش از ۳۸ هزار و ۶۰۰ واحد رشد به بالای یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید. این در حالی است که تاثیرگذارترین ها در شاخص همه تاثیر مثبت داشتند. کارشناسان معتقدند به زودی شاخص از رقم تاریخی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد عبور می‌کند.

عظیم ثابت، عظیم ثابت، مدیرعامل کارگزاری بانک سپه و تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد:امروز شاخص کل در بازار سرمایه به یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن امروز هم همچون چند روز گذشته مثبت بود و ارزش معاملات از سطح قابل قبولی برخوردار بود.

وی در ارتباط با پیش بینی بازار سرمایه برای فردا بیان کرد:‌به نظر می‌رسد میزان عرضه‌های  بازار سرمایه  فردا و پس فردا بیشتر باشد دلیل آن نیز نزدیک شدن شاخص به عدد یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است البته  جای نگرانی وجود ندارد چرا که تا پایان هفته بازار مثبت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:
صندوق‌های در آمدثابت در اولویت هستند
«فارس» پرچمدار پتروشیمی‌ها
مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در دهم آذر

مدیرعامل کارگزاری بانک سپه در پاسخ به این پرسش که بازار سرمایه را تا پایان هفته چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: تا پایان آذر پیش بینی رشد شاخص وجود دارد در گروه پتروشیمی‌ها با توجه به افزایش قیمت جهانی رشد را شاهد هستیم و این رشد ادامه دار است. گروه های غیر ارزی همچون بانکی ها و خودرویی‌ها همچنان لیدرهای بازار خواهند بود و به نظر می‌رسد تاما صنایع زیان‌های خود را جبران خواهند کرد.

سهامداران چه کنند؟
وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد کنونی سهامداران خرد باید چگونه باشد، بیان کرد: سهامداران خرد  اگر اطلاعات کاملی ندارند با مشورت صاحبان منابع رسمی بنیادین و با دید میان مدت و بلند مدت اقدام به خرید سهام کنند و تنها ۱۵ درصد از سرمایه ای که به بورس آورده اند را با چشم انداز کسب سود کوتاه مدت  خرید کنند.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 422704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =