بازدهی بازارهای موازی در ۱۰ آذر/ سبزپوشی در تمامی بازارها

بازارهای مختلف می‌توانند روی هم تاثیر بگذارند و می‌توان از رفتار یک بازار بازار دیگری را پیش بینی کرد. در این گزارش شاخص‌های بازار از جمله بورس تهران، دلار، سکه طلا ، طلا گرمی و رمز ارزها را بررسی شده است.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز توانست با رشد ۲/۷۱ درصدی معادل ۳۸۰۰۰ واحد به ارتفاع ۱،۴۶۵،۰۰۰ واحد برسد و همراه آن شاخص هم وزن نیز رشد ۱/۶۹ درصدی معادل ۶۹۰۰ واحد را تجربه کرد.در فرابورس شاخص ۲/۴ درصد رشد کرد و به ۱۸۲۶۱ احد رسید.

ارزش بازار در بورس اوراق بهادار تهران به ۵۷،۳۹۶ هزار میلیارد معادل ۲۳۱میلیارد دلارو ارزش بازار فرابورس به ۱۲،۴۲۲ هزار میلیارد ریال معادل ۵۰ میلیارد دلار رسید.

دلار نسبت به دیروز تغییرات زیادی نکرده است و امروز با ۰/۷ درصد رشد با قیمت ۲۴۸،۴۷۰ ریال در حال معامله است. کماکان کف حمایتی ۲۳ هزار تومان مهمترین و قوی‌ترین منطقه برای دلار ارزیابی می‌شود.

سکه تمام طلا هم روز را با کاهش شروع کرد ولی مثل دلار روند صعودی در پیش گرفته است و هم اکنون با ۱/۸ درصد رشد نسبت به دیروز با قیمت ۱۱۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال معامله می‌شود.

طلا ۱۸ عیار نیز روند رو به رشد برای امروز گرفته و توانسته است ۰/۵۶ درصد رشد کند و هم اکنون با قیمت ۱۰،۵۹۹،۰۰۰ ریال معامله می‌شود.

در بازار ارزهای دیجیتال شاهد رشد ۲/۵ درصدی بیت کوین هستیم و این رمز ارز هم اکنون با قیمت ۱۸۶۲۱ در حال معامله است. و مجددا در حال حرکت به سمت سقف تاریخی خود است . پیش بینی می‌شود در این موج بیت کوین خود را تا ۲۲۰۰۰ دلار برساند. اتریوم دیگر رمز ارز مهم نسبت به دیروز رشد خیره کننده ۵/۸۸ درصدی را داشته است و هم اکنون با قیمت ۵۸۸ دلار معامله می‌شود. به سرعت در حال پیشروی به سمت سقف تاریخی خود در ۷۷۳ دلار است.

کد خبر 422676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =