بیشترین ورود و خروج پول هوشمند مربوط به کدام نمادها بود؟/ تزریق هزار میلیاردی حقیقی‌ها جان تازه‌ای به بازار بخشید

رشد ۳۶هزار و ۴۲۰واحدی شاخص کل(۲.۶درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه که از ابتدای آذرماه، به روند عادی برگشته و معاملات سهم‌ها، متناسب با متغیرهای تاثیرگذار، در جریان است، امروز نیز در فاز صعودی قرار داشت و با ۳۶ هزار واحد صعود، در آستانه بازگشت به کانال ۱.۵ میلیون واحدی است. به باور برخی از فعالان بازار سرمایه، اعتماد دوباره سهامداران حقیقی در شرایطی که بازارهای موازی در تلاطم هستند، قابل توجه است.

امروز بازار معاملات بورس تهران با رشد ۳۶هزار و ۴۲۰واحدی شاخص کل(۲.۶درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن نیز ۲.۳درصد رشد کرد.
خالص ارزش معاملات خرد امروز ۱۹.۵۶۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد رشد داشت .امروز شاهد ورود ۱.۰۱۱ میلیارد تومان پول توسط حقیقی ها به بازار بودیم و بیش از هزار میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی انجام گرفت.

ارزش معاملات بازار مجموعا از ۲۱۸ هزار میلیارد تومان گذشت. در بازار امروز رشد بیش از یک درصد ۴۷۹نماد و افت بیش از یک درصد ۱۰۵نماد را شاهد بودیم.

امروز برای اولین بار از نیمه مهرماه، شاهد بودیم که صفوف خرید آخر بازار از صفوف خرید ابتدای بازار حجیم تر بودند. این اتفاق در کنار کاهش حجم صف های فروش، نکته مهم بازار بورس است.

در بازار امروز نمادهای تاپیکو، شستا و وتوکا بیشترین تقاضا و نمادهای وتجارت، پدرخش و انرژی ۱ بیشترین عرضه را داشتند.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به وتجارت، خودرو و شستا بود. بیشترین حجم معاملات نیز مربوط به وتجارت، خودرو و خساپا بود.

نمادهای خودکفا، خبهمن و امین بیشترین ورود پول هوشمند را از آن خود کردند. غبهار، خکمک و ثاژن بیشترین خروج پول هوشمند را داشتند.

درشت ترین خریداران حقیقی نمادهای کیسون، درهآور و غالبرح بودند و درشت‌ترین فروشندگان حقیقی کند، آسامید و آیند بودند.حجم های مشکوک امروز نمادهای خفناور، بشهاب و غبهار بود.

نمادهای داسوه، فمراد و شسم امروز به علت افشا اطلاعات با اهمیت الف متوقف شدند.

بیشترین ورود و خروج پول هوشمند مربوط به کدام نمادها بود؟/ تزریق هزار میلیاردی حقیقی‌ها جان تازه‌ای به بازار بخشید

کد خبر 422578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =