شاخص کل در یک قدمی کانال ۱۴۰۰ + اینفو

شاخص کل بورس تهران امروز نیز مثبت شروع کرد و با بیش از ۲۳ هزار واحد رشد به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، امروز شاخص‌کل فعالیت خود را مثبت آغاز کرد و تا این لحظه نیز بر آن پافشاری داشته است. البته در دقایقی شاهد افزایش عرضه‌ها نیز بودیم اما نتواست تقاضا موجود در بازار را مغلوب خود کند.  گروه خودرو و گروه بانک که در هفته گذشته پیشتاز بازار بودند در بازار امروز پر عرضه ظاهر شدند.
در نهایت شاخص کل با با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد مثبت (۱.۷۲ درصد مثبت) در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد به کار خود پایان داد.شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶۳۹۸ واحد در محدوده ۴۰۱.۵۲۹ واحد قرار گرفت.
امروز بیش از یک میلیون و ۸۳۲ معامله با حجم ۱۸ هزار و ۲۳۲ میلیارد سهم جابجا شد. ارزش معاملات نیز ۱۶۶ هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال بود.
نمادهای فارس، فولاد، فملی، شپنا، تاپیکو و شتران بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس تهران گذاشتند. نمادهای خودرو، خساپا،‌وبصادر، وبملت و شبندر بیشترین تاثیر منفی را داشتند.
نمادهای شستا، خودرو، وتجارت، فملی، خساپا، فولاد و شپنا امروز از سهم‌هایی بودند که در بین سهامداران زیاد مورد معامله قرار گرفت.
در شاخص کل فرابورس نیز با ۳۷۱ واحد مثبت شاهد رشد ۱۷.۳۲۲ واحدی بودیم. در این بازار نیز ۷۹۱.۹۷۷ معامله با حجم سه میلیارد و ۷۰۵ میلیون سهم انجام شد. نمادهای بپاس، آریا، زاگرس، مارون، غصینو، شگویا و دی از نمادهای تاثیرگذار مثبت برشاخص کل فرابورس بودند. همچنین نمادهای بپیوند، شاروم، بگیلان و زملارد، وسپهر، پیزد و وپویا از نمادهای پرتراکنش بازار امروز فرابورس بودند.
ارزش معاملات بورس و فرابورس از ۲۰ میلیارد تومان عبور کرد.

این خبر در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه بعد از بازار تنظیم شده است و امکان ابطال در برخی از معاملات وجود دارد.

کد خبر 422425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =