توجه حقوقی‌ها به کدام نمادها معطوف بود؟

رشد هشت هزار و ۱۷۰ واحدی شاخص کل (۰.۶درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۵هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس تهران امروز با رشد بیش از هشت هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۵هزار واحدی ایستاد. شاخص‌کل هم وزن نیز یک درصد رشد کرد.
ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۱۷هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان رسید و حدود ۳۱۲میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی صورت گرفت.
امروز رشد بیش از یک درصد ۳۵۸نماد و افت بیش از یک درصد ۲۰۳نمادها را شاهد بودیم.
ارزش کل معاملات خرد ۷هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۹درصد یعنی ۱۵هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲درصد از کل معاملات شد. در مجموع حقیقی‌ها امروز حدود ۳۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.
بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «بیمه و صندوق بازنشستگی»، «زراعت و خدمات وابسته» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «شرکت‌های چند رشته‌ای» و «استخراج کانه‌های فلزی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.
سه نماد وتجارت، فولاد و خبهمن لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به شستا، وبملت و شبندر معطوف بود.
مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت معادل ۱۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با برتری ۱۲۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.
امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۳۰ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۴ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۱۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۸۲۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 422254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =