یک پیش‌بینی از آینده سهام شستا / سهام مورد اقبال برای فردا

ارزش سهام کنونی شستا از ارزش ذاتی آن بیشتر است.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز با ۱۸۵۹۷ واحد کاهش به ۱،۳۵۶،۰۰۰ واحد رسید و روز را با رنگ قرمز به اتمام رساند. شاخص هم وزن اما روند صعودی داشت هرچند که در میانه روز کمی از رشد خود را اصلاح کرد اما به رنگ سبز به پایان بازار رسید.

حسین عبدی، کارشناس بازر سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس بیان کرد:  روند بورس در هفته آینده و تا آخر آذر مثبت است. گروه‌های سیمانی‌ها همچنان به دلیل پیش‌بینی افزایش قیمت سیمان در آینده مورد اقبال خواهد بود. سهام شرکت‌های کوچک در روزهای آینده بیشتر مورد استقبال خواهد بود و سهام دارویی ها به نظر می‌رسد مورد توجه باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عرضه ۱۰۰ شرکتی که وزیر اقتصاد از آن خبر دادند،‌عملیاتی است، بیان کرد: با توجه به آن که بورس در ایران حکومتی است احتمال عملیاتی شدن عرضه ۱۰۰ شرکت در بورس بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:
سیمانی‌ها چرا همه ۴+ به بالا بودند/ سایه رزم حسینی بر سهام فولادی‌ها
سهامداران کامودیتی بخوانند/ غول بزرگ فولادی در ضرر بزرگ
پیش بینی خودرو تا پایان اسفند ۹۹/ پرتیراژها در پرتگاه سقوط

کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این پرسش که آیا شستا همچنان ریزشی خواهد بود، بیان کرد: ارزش کنونی شستا از ارزش ذاتی آن پایین تر است و حمایت‌های دولت است که آن را در این عدد نگه داشته است. به نظر می‌رسد شستا همچنان کاهشی باشد.

وی در ارتباط با سهام فولادی‌ها گفت:  سهام شرکت‌های فولادی ارزنده هستند و برای سرمایه‌گذاری بلند مدت همچنان مورد توجه سهامداران هستند.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 422160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =