گزارش ۵ بازار مهم در دوم آذر

بازارهای مختلف می‌توانند روی هم تاثیر بگذارند و یا از رفتار یک بازار می‌توان بازار دیگری را پیش بینی کرد. در این گزارش شاخص‌های بازار از جمله بورس تهران، دلار، انس طلا ، طلا گرمی و رمز ارزها را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز نوسان زیادی داشت به طوریکه ابتدای روز روند رو به کاهش داشت و پس از چند دقیقه تغییر جهت داد و سعی کرد رشد کند. هرچند تا آخر بازار نتوانست کل ریزش خود را جبران کند و وارد محدوده مثبت شود. در نهایت امروز شاخص کل با ۷۶۸۶ واحد کاهش معادل ۰/۵۶درصد و شاخص هم وزن با ۸۸۸ واحد کاهش معادل ۰/۲۳ درصد روز را به پایان بردند.

در فرابورس هم روند به همین صورت بود و شاخص فرابورس با ۱۶۱ واحد کاهش معادل ۱ درصد روز را تمام کرد.

در بازار دلار بعد از هیجانات دیروز مجددا روند کاهشی است و از ۴۰۰۰ ریال معادل ۱/۵ درصد از ارزش دلار کم شده و هم اکنون در بازه ۲۵۵،۵۲۰ ریال معامله می‌شود.

طلا ۱۸ عیار در بازار داخلی ایران با نرخ ۱۱،۱۸۳،۰۰۰ ریال در حال معامله است که نسبت به دیروز تغییر زیادی را تجربه نکرده است. 

سکه تمام با قیمت ۱۱۸،۰۱۰،۰۰۰ ریال در حال معامله است و نسبت به دیروز ۲/۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است . اولین کف حمایتی سکه تمام ۱۱۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال است که به زودی با آن برخورد خواهد کرد و در صورتی که اتفاقی برای طلا نیفتد می‌توان امیدوار بود تا ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته باشد.

در بازار رمز ارزها رشد بیت کوین با نزدیک شدن به سقف تاریخی خود متوقف شده و انتظار می‌رود به زودی  بتواند از این سقف عبور کند و در این لحظه با قیمت ۱۸۶۲۸ دلار در حال معامله است. اتریوم اما به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد در این لحظه به ۵۴۰ دلار رسیده است

کد خبر 421944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =