ریزش ادامه دار قیمت خودروهای خارجی

نعمت کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران قیمت خودروهای خارجی اظهار کرد: قیمت خودروهای خارجی بیشتر از خودروهای داخلی ریزش داشته و اصلا خریداری در این بازار وجود ندارد.

به گزارش صدای بورس، نعمت کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران قیمت خودروهای خارجی اظهار کرد: قیمت خودروهای خارجی بیشتر از خودروهای داخلی ریزش داشته و اصلا خریداری در این بازار وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت خودروهای خارجی که از هفته گذشته آغاز شده بود از ابتدای هفته جاری تاکنون ادامه یافته است و هیچ معامله‌ای انجام نمی شود و رکود در بازار وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ریزش قیمت‌ها در بازار ارز ادامه یابد، آیا می توان انتظار داشت از قیمت کارخانه ای خودروها نیز کاسته شود، توضیح داد: قیمت‌هایی که در بازار وجود دارد، قیمت کارخانه ای نیست زیرا شرکت‌های تولیدکننده خودرو بسیار پایین تر از نرخ‌های بازار است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ دلار پیش بینی می‌شود که از قیمت‌ها در بازار خودرو نیز کاسته شود، بنابراین مردم برای خرید صبر کنند.

کد خبر 421764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =