فراخوان «وصندوق» برای جذب سرمایه‌گذار

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، برای فعال‌سازی یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود، سرمایه‌گذار و گروه ایده‌پرداز جذب می‌کند.

به گزارش صدای بورس، این شرکت از متقاضیان خواسته است، پیشنهادات خود را در قالب مشارکت در سرمایه‌گذاری، پیمان مدیریت و یا سایر طرق سرمایه‌گذاری یا ارائه طرح‌های تولیدی یا فناورانه مبتنی بر تجاری‌سازی ظرف حداکثر سه هفته از تاریخ انتشار آگهی اعلام نمایند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
به اطلاع می‌رساند شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری(سهامی عام) در نظر دارد به منظور بازطراحی و فعال‌سازی مجدد یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود، اقدام به جذب سرمایه‌گذار و یا گروه اجرایی از طریق ارائه طرح‌های تولیدی ‌نماید. از این رو، از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید، پیشنهادات خود را در قالب مشارکت در سرمایه‌گذاری، پیمان مدیریت و یا سایر طرق سرمایه‌گذاری تولیدی یا ارائه طرح‌های دانش‌بنیان مبتنی بر تجاری‌سازی ظرف حداکثر سه هفته از تاریخ انتشار آگهی به این شرکت اعلام نمایند. مقتضی است جهت کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از سایت (محل استقرار شرکت) با شماره ۴۱۲۳۷۰۰۰ داخلی‌های ۱۸۰۱ و ۱۸۰۲ تماس حاصل فرمایید.
شایان ذکر است، شرکت مذکور واقع در یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های اقتصادی و شریان‌های تجاری در جاده مخصوص کرج و با امکاناتی نظیر حدود ۵۰ هزار متر مربع فضای تولیدی شامل سالن‌های تولید، تاسیسات زیربنایی و سایر تجهیزات عمومی مورد نیاز می باشد.
بدیهی است، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در رد یا تایید پیشنهادات مختار است.

کد خبر 420833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =