صندوق‌های «تملت» در یک نگاه

سبد دارایی صندوق «آتیه ملت» از اوراق بهادار خرید سهام مستعد و سایر دارایی‌ها تشکیل شده است. حاصل این استراتژی، کسب حدود ۴۲ درصد بازدهی در یک‌سال اخیر بود.

به گزارش صدای بورس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق در یک‌سال گذشته رشد ۶۱۱ درصدی را تجربه کرد.  «اندوخته ملت» هم در گروه صندوق‌های با درآمد ثابت، فعالیت دارد. خالص ارزش دارایی‌های این صندوق در یک‌سال گذشته با رشد ۶۷درصدی، به حدود ۷۹۰۰ میلیارد ریال رسید. این صندوق در یک‌سال اخیر حدود ۲۸ درصد بازدهی محقق ساخت.
«اوج ملت» از نوع صندوق‌های با درآمد ثابت است. خالص ارزش دارایی‌های صندوق در یک‌سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی، به بیش از ۷۵هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رسید. کسب بازدهی ۳۲ درصدی در یک‌سال گذشته توسط این صندوق محقق شد.
خالص ارزش دارایی‌های «صندوق اختصاصی بازارگردانی ملت»، در یک‌سال گذشته با رشد بالای ۶۴۳ درصدی، در حال حاضر به ۳۶هزار و ۲۰۰ میلیارد رسیده است. باوجود کاهش ارزش شاخص بازار سرمایه طی ماه‌های اخیر، این صندوق موفق به کسب بازدهی ۳۰۷ درصدی طی یک‌سال منتهی به پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شده است.
صندوق «افق ملت» در یک‌سال گذشته، خالص ارزش دارایی‌هایش با رشد فوق‌العاده ۱۵۸۷ درصدی، به بیش از ۳۶۵۸ میلیارد ریال رسید. با وجود اصلاح قیمتی بازار سهام در دو ماه گذشته، بازدهی یک‌سال گذشته افق ملت، همچنان بالای ۴۱۴ درصد است.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۳۷۵

کد خبر 420739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =