۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
شفاف‌سازی در بانک دی

بانک دی در خصوص افزایش سرمایه اعلام داشت، هم اکنون بررسی و اظهار نظر گزارش توجیهی افزایش سرمایه بر مبنای صورت های مالی پایان سال ٩٨ از جانب حسابرسان و بازرسان قانونی در مرحله پایانی به سر می برد.

به گزارش صدای بورس، بانک دی در اطلاعیه شفاف‌سازی با توجه به ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعلل در افزایش سرمایه بانک دی اعلام کرد که پیرو اعطای فرصت سازمان بورس و اوراق بهادار به این بانک برای اجرای برنامه های ارائه شده جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت، هم اکنون بررسی و اظهارنظر گزارش توجیهی افزایش سرمایه بر مبنای صورتهای مالی پایان سال ۱۳۹۸ از جانب حسابرسان و بازرسان قانونی در مرحله پایانی به سر می برد.
بدین سبب در روزهای آتی و به محض وصول گزارش حسابرس، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی و با قید فوریت و جدیت نسبت به اخذ مجوز از سازمان بورس و بانک مرکزی اقدام خواهد شد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

کد خبر 420275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =