میزان نقدینگی حقوقی‌ها در بازار امروز (۱۰ آبان ماه)

ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۵۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

به گزارش صدای بورس، ارزش کل معاملات خرد هفت هزار و ۵۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی  هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بیمه وصندوق بازنشستگی»، «فرآورده‌های نفتی» و «سرمایه گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «استخراج کانه‌های فلزی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد بپاس، بنو و خبهمن لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به فخوز، وبملت و بپیوند معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت بیمه پاسارگاد معادل ۲۹میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد خوزستان با برتری ۲۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۹۰میلیارد تومان بود. در بازار امروز حقوقی‌ها حدود ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

کد خبر 420221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =