بهترین استراتژی سرمایه‌گذاری در هفته حساس

افرادی که تاکنون سهامداری کرده‌اند توصیه می‌شود نظاره‌گر بازار باشند و اتفاقاتی که رخ می‌دهد را به خوبی رصد کنند. نتایج نظرسنجی‌ها می‌تواند راه‌گشا باشد.

رضا علوی، رییس هیات مدیره شرکت سبدگردان داریک پارس:
برای افرادی که پرتفوی نقد دارند بهترین استراتژی صبر است و در شرایط نامطمئن تصمیمگیری نکنند و تا زمانی که نتایج انتخابات مشخص نشده اقدام به تصمیمگیری نکنند.
اما افرادی که تاکنون سهامداری کرده‌اند توصیه می‌شود نظاره‌گر بازار باشند و اتفاقاتی که رخ می‌دهد را به خوبی رصد کنند. نتایج نظرسنجی‌ها می‌تواند راه‌گشا باشد.
اگر پیروز انتخابات را ترامپ می‌دانید بهتر است به سهامداری ادامه دهید به ویژه در سهام ارزی و صادراتی می‌توانید شرایط خوبی را داشته باشید.
اگر بایدن رییس جمهور شود قطعا شرایطی منفی را در بازارهای ارز، طلا، ملک، خودرو و بخشی از بازار سرمایه خواهیم داشت. در این شرایط بهترین تصمیم حضور بعد از اصلاح است.
دو ماه حساس را پیش رو داریم. در این مدت ریسک افزایش پیدا می‌کند. بعد از گذر از این زمان پیش‌بینی می‌شود توجه بازار به سهام ریالی جلب شود.
بهترین پرتفوی در این زمان سهام ریالی است و به سهامداران توصیه می‌شود در اصلاح پرتفوی و بهینه کردن آن ترسی نداشته باشند و حتی از شناسایی زیان، فروش و جایگزین کردن سایر سهم‌ها نگرانی نداشته باشند

کد خبر 420164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =