«وساپا» ۱۷۱ میلیارد ریال سود کسب کرد

گروه سرمایه‌گذاری سایپا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۷۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، گروه سرمایه‌گذاری سایپا با سرمایه ۱۰ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری سایپا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۳ هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۰۴ هزار و ۱۸۰ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۷ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به ۱۳ هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری سایپا نیز با کاهش ۵ هزار و ۷۱۱ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال معادل ۹۸ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال محاسبه شد.

وساپا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۳۹ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال به مبلغ ۳۲۱ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۷۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه سرمایه‌گذاری سایپا طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱۳ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: سنا

کد خبر 420088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =