این شرکت ها گزارش عملکرد دادند

شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، بان اقتصاد نوین، پلی پروپیلن جم، صنعتی بهپاک، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت دیگر گزارش عملکرد منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٩٩ برای هر سهم ۴٨٣ ریال سود محقق کرد که افزایش ٢۵ درصدی سود نسبت به مدت مشابه قبل دارد. سود ناخالص شرکت با ١٨ رشد به ١٢٢۶١ میلیارد تومان و سود خالص با ٢۵ درصد رشد به ١٠٠٩۵ میلیارد تومان رسید.

 شرکت پلی پروپیلن جم در ۶ ماهه منتهی به شهریور برای هر سهم ۴١۵٩ ریال سود شناسایی کرد که رشد ٣۴ درصدی سود نسبت به مدت مشابه قبل دارد. سود ناخالص این شرکت با رشد ۵٢ درصدی به ٨۵۶ میلیارد تومان و سود خالص با رشد ٣۴ درصدی به ٨٣٢ میلیارد تومان رسیده است.

شرکت صنعتی بهپاک در ٩ ماهه منتهی به شهریور ٩٩ برای هر سهم ۵۵٠ ریال سود محقق کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴٢١ ریال بود.

 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ٣ ماهه منتهی به شهریور ٩٩ برای هر سهم ۴۵ ریال سود محقق کرد. جمع درآمدهای عملیاتی این شرکت در مدت یاد شده به ۶۶٧ میلیارد تومان رسید.

بیمه تعاون در ۶ ماهه منتهی به شهریور مبلغ ٢١۶ ریال برای هر سهم سود محقق کرده که رشد ۴٩٢ درصدی نسبت به ۶ماهه اول سال ٩٨ دارد. شرکت در ۶ماهه نخست سال ١٣٩٩ حدود ٣٢ میلیارد تومان سود خالص داشته است.

 شرکت نفت بهران در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٢٩٣۴ ریال برای هر سهم سود محقق کرده که با رشد ٩٠ درصدی نسبت به ۶ماهه سال ٩٨ همراه است. شرکت در ۶ ماهه حدود ٧۶٣ میلیارد تومان سود خالص داشته است.

 شرکت مخابرات ایران در ۶ ماهه منتهی به شهریور ٩٩ سود ناخالص ٧۴ میلیارد تومانی شناسایی کرد. درآمدهای عملیاتی اخابر در مدت یاد شده با ١١ درصد رشد و سایر درآمدها با٣۵ درصد رشد مواجه بود. سود تلفیقی شناسایی شده به ازای هر سهم در ۶ ماهه نیز ٣٧٧ ریال است.

 بانک اقتصاد نوین در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۴١٨ ریال برای هر سهم سود محقق کرده است که در دوره مشابه قبل ٣۶٧ ریال زیان بود. بانک در ۶ ماهه حدود ١٢٧٣ میلیارد تومان سود خالص داشته است.

شرکت مهرکام پارس در ۶ ماهه منتهی به شهریور برای هر سهم ۴ ریال سود محقق کرد. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ٣٠٣ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود. سود ناخالص این شرکت با ١۵٢ درصد رشد به ٣٢ میلیارد تومان و سود خالص به ٠.٧ میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید:
گزارش عملکرد ۶ ماهه چند شرکت بورسی

کد خبر 419538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =