برگ‌ریزان بازار سرمایه در پایان مهر

شاخص کل بورس تهران امروز در پایان معاملات با خروج نقدینگی بیش از ۷ هزار و ۱۸ واحد ریزش کرد و در کانال یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد ایستاد.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار معاملات بورس تهران با وجود حمایت حقیقی‌ها و حقوقی‌ها همچنان بی‌رمق بود و با کاهش به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس تهران امروز نیز در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۲ هزارواحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش ۱۰۸۴ واحدی در محدوده ۳۹۳.۸۶۳ واحدی قرار گرفت.

امروز در بازار یک میلیون و ۱۹۳ هزار معامله انجام شد که ارزش معاملات نیز بیش از ۹۲ هزار و ۳۱۷ هزار میلیارد ریال بود. همچنین حجم معاملات بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۷۰۳ میلیون برگه سهم بود.

نمادهای فولاد، تاپیکو، حکشتی، فملی، شتران، پارسان، خودرو از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص منفی امروز بازار بودند. نمادهای پربیننده امروز بازار، شپنا، خودرو، غمارگ، ثنوسا، فولاد، وبملت، فملی بودند.

در بازار فرابورس شاخص کل ۳۸ واحد ریزش داشت و در کانال ۱۶ هزار و ۹۷۰ واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات ۵۸۲ هزار و ۵۳ بود. ارزش معاملات در فرابورس به ۴۰ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات یک میلیارد و ۹۳۴  میلیون برگه سهم بود.

نمادهای آریا، بپاس، صبا، زاگرس، وسپهر، میدکو و شگویا از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس امروز بودند و همچنین نمادهای آریا، ذوب، زملارد، شاروم، صبا، شگویا و اپرداز از جمله نمادهای پربیننده این بازار بودند.

کد خبر 419403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =