فردا آغاز روند طلایی بورس است؟

امروز در جریان معاملات بازار سهام در حالی که شاخص کل بازار سهام ۳ درصد ریزش کرد قیمت دلار و طلا نیز امروز به طرز چشم‌گیری روند نزولی داشت، اما ریزش دلار چه تاثیری بر روند معاملات بازار سهام فردا خواهد داشت.

به گزارش صدای بورس در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادهای بزرگ جمع شد و احتمال دارد فردا حمایت از بازار سهام حمایت ادامه‌دار شود زیرا هم اکنون شاخص کل در محدود حمایتی قرار دارد.

احتمال خروج چشم‌گیر سرمایه از بازارهایی چون دلار و طلا در حالی است که بورس در کف قیمتی خود قرار دارد و ممکن است که این روند موجب سرازیر شدن نقدینگی از بازار ارز و طلا به سمت بازار سهام شود.

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ریزش امروز بورس گفت: ریزش‌های امروز به دلیل هیجان منفی بازار سهام بود و به نظرم فردا روند بازار سهام از منفی به مثبت تغییر وضعیت می‌دهد.

پیمان حدادی، دیگر کارشناس بازار سرمایه در این‌باره گفت: به دلیل جمع شدن صف‌های فروش در پایان معاملات امروز، بازار سهام فردا روندی بهتری از امروز خواهد داشت و اگرچه احتمالا شاخص کل با سیر نزولی شروع به کار می‌کند اما در ادامه روند معاملات صعودی می‌شود.

همچنین او افزود: پایین آمدن قیمت دلار تاثیری بر بازار سهام نخواهد داشت زیرا سهم‌های بازار سهام با قیمت دلار فعلی نیز ارزنده هستند.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 419354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =