بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز

امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۳.۳درصد از کل سهام رادیاتور ایران معامله شد.

به گزارش صدای بورس، روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وبملت»، «وسپهر»، «خودرو»، «وبصادر» و «پترول» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام بانک ملت دست به دست شد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات پس از معاملاتی به ارزش ۲۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۳۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۱۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «سرمایه‌گذاری‌ها» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۳درصد از کل سهام رادیاتور ایران (ختور) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۱.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۴نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.07.29

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.09

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 419343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =