۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
ارزش سهام دارا یکم ۲۹ مهرماه

ارزش سهام دارا یکم امروز به‌رغم کاهش شدید بازار با رشد همراه بود.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار معاملات بورس تهران با کاهش مواجه بود و در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۹ هزارواحدی ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزش ۵۶۹۳ واحدی در محدوده ۳۹۴.۹۵۶ واحدی قرار گرفت.

 امروز در بازار ۶۱۱ هزار و ۷۷۵ معامله انجام شد که ارزش معاملات نیز بیش از ۴۳ هزار و ۸۹۴ هزار میلیارد ریال بود. همچنین حجم معاملات بالغ بر ۴ میلیارد و ۰۱۵ میلیون برگه سهم بود.

در روز جاری در بازار سرمایه ارزش صندوق واسطه‌گری مالی یکم  - سهام دارا یکم با افزایش ۶.۶۶ درصدی) نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۹۶ هزار و ۷۰۰ ریال مورد معامله قرار گرفت. در نهایت قیمت پایانی این سهم با افزایش ۱.۴۵ درصدی و ۲۶۷ تومان رشد با قیمت ۱۸۷ هزار و ۰۸۰ ریال بسته شد.

تعداد معاملات این نماد نسبت به روز گذشته با افزایش همراه بود. این نماد در روز جاری معادل ۸۴ هزار و ۵۷ مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات این صندوق بیش از ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بود. حجم معاملات این نماد در بازار امروز به بیش از ۳۴ میلیون ریال رسید.

امروز این نماد را بیشتر حقیقی‌ها خریدند و فروختند. به طوری که ۹۹.۹ درصد معادل ۳۴میلیون و ۴۵ هزار برگه سهم را خریداری و ۹۷.۳ درصد معادل ۳۳ میلیون و ۵۸ هزار برگه سهم را به فروش رساندند.

همچنین حقوقی‌ها ۲۸ هزار برگه سهم را خریداری و ۸۰۸ هزار سهم را فروختند.

کد خبر 419308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =