۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
«زپارس» از نتیجه دادگاه گفت

شرکت ملی کشت وصنعت ودامپروری پارس در خصوص خلع ید از مقدار ۱۰۰ هکتار زمین زراعی زیر دستگاه‌های آبیاری بارانی سنتر پیوت اطلاعیه داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ملی کشت وصنعت ودامپروری پارس اعلام کرد که به جهت تصرف غاصبانه آقایان کیومرثی‌ها نسبت به مقدار ۱۰۰ هکتار زمین زراعی واقع در واحد تولیدی پارس ۲ قشلاق امیر خانلو به پلاک ۱۲۴ اصلی بخش ۲۱ اردبیل تفکیکی ۳۱۸ فرعی از ۳۰۷ اصلی مطرح کرده و پس از تشکیل جلسات دادرسی و ارجاع امر به هیئت‌های کارشناسی، در نهایت به موجب دادنامه شماره ۸۲۷-۹۸۰ مورخ 28 شهریور ماه 98 صادر از شعبه اول دادگاه عمومی بخش جعفرآباد حکم بر خلع ید از اراضی موصوف صادر شد. پس از صدور حکم محکومیت ۲ نفر از ۴ نفر محکومین پرونده آقایان آقاجان و پاشا کیومرثی نسبت به حکم صادره فرجامخواهی کرده و به موجب دادنامه شماره۵۸۲-۹۹۰ مورخه ۱۳۹۹/۰۶/۰۵صادره از شعبه ۲۶ دیوانعالی کشور حکم بدوی ابرام شده است  و ۲ از ۴ نفر دیگر محکومین پرونده آقایان سیاوش و هوشنگ کیومرثی نسبت به حکم صادره تجدیدنظر خواهی کرده و به موجب دادنامه شماره۱۰۹۸-۹۹۰ مورخه ۱۳۹۹/۰۷/۲۳صادره از شعبه ۹ دادگاه تجدید نظر استان اردبیل تایید و قطعیت یافته است. در نهایت پرونده امر در جریان اجرای حکم قرارگرفته است. 

 تاریخ طرح این دعوی  ۱۳۹۶/۰۷/۲۳   و طرف مقابل آقاجان کیومرثی، هوشنگ کیومرثی، سیاوش کیومرثی، پاشا کیومرثی است. 

در حال حاضر دستور موقت بر منع انجام هرگونه عملیات زراعی توسط خواندگان و صدور حکم بر خلع ید از مقدار ۱۰۰ هکتار زمین زراعی مورد تصرف غاصبانه اعلام شده است.

کد خبر 419286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =