۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
اولین جنبش بورس امروز

در روند معاملات دو روز گذشته بازار سهام روند شاخص کل نزولی بود و بیش از ۸۰ هزار واحد افت کرد، اما روند معاملات امروز بازار سهام چگونه خواهد بود؟

به گزارش صدای بورس  در جریان معاملات دو روز گذشته بازار سهام شاخص کل به دلیل فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعت افت چشم‌گیر شاخص کل شد و به نظر می‌رسد دلیل این فشار عرضه جو هیجانی ایجاد شده در بازار سهام بود.

در حالی که متغییرهای تاثیرگذار بر روند بازار سهام سیگنال صعود مخابره می‌کنند اما بازار سهام به سنگنال‌های صعودی توجهی ندارد و احتمالا این بی‌توجهی به دلیل تمایلات منفی بازار سهام و احتمال پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا باشد.

پیش گشایش بازار امروز به مانند دیروز با افزایش عرضه در اکثر نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز آغاز شده است، نمادهای خودرو، شپنا، فولاد، خساپا، فملی و وبملت از جمله سهم‌هایی هستند که با افزایش قابل توجه عرضه روبه‌رو شده‌اند.

عرضه در نمادهای بزرگ و شاخص ساز بازار سهام همچنان ادامه دارد اما پیش‎‌بینی می‌شود با توجه به توقف عرضه خرد سهام عدالت و همچنین رسیدن سهم‌ها به کف قیمتی خود امورز در نیمه دوم معاملات صف‌های فروش جمع شوند و بازار به تعادل برسد.

کد خبر 419268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =