راه اندازی مجدد بزرگترین خط تولیدی سیمان تهران

 مراسم راه اندازی مجدد بزرگترین خط تولیدی شرکت سیمان تهران و بهره برداری از پروژه بهینه سازی سیستم فیلتراسیون خطوط ۶ و ۹ این شرکت امروز برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در این مراسم که با حضور معاون استانداری تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری و جمعی از مقامات استان تهران و شهرستان ری برگزار شد.

سید عباس حسینی؛ مدیرعامل شرکت سیمان تهران در سخنانی به اهمیت راه اندازی مجدد این خط اشاره کرد.
وی بازگشت یک میلیون تن به ظرفیت تولید کلینکر را بخشی از این موفقیت دانست و افزود: مقرر بود پروژه تعمیر و راه اندازی خط ۶  و بهینه سازی سیستم فیلتراسیون خطوط ۶ و ۹  توسط شرکت های خارجی انجام شود اما با امتناع آنها به بهانه تحریم ، عملا این پروژه ها متوقف شد.
حسینی اعتماد به توان داخلی را رمز موفقیت در انجام این پروژه ها عنوان نمود و افزود:با اعتماد به تخصص و تعهد کارکنان مجموعه این پروژه ها اکنون همزمان با ۶۶ مین سالگرد تاسیس شرکت سیمان تهران به بهره برداری می رسند.

بیشتر بخوانید:
افزایش سرمایه در «ذسبزوار»
«سمازن» مجوز افزایش نرخ گرفت
شیخان: وزیر صمت به صنعت سیمان وقت ملاقات بدهد
ورود سیمان به بورس کالا


مدیرعامل سیمان تهران، حفظ اشتغال مستقیم ۲۵۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰۰ نفر، بومی سازی تکنولوژی تعمیر و نگهداری این خطوط ، حفظ سرمایه ملی،کاهش  غبار خروجی خطوط تولید به کمتر از میزان استاندارد را از دستاوردهای انجام این پروژه ها عنوان نمود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در سخنانی با تاکید بر توجه ویژه به مقوله تولید محیط زیست محور و اشتغال زایی خصوصا در مناطق جنوبی شهر تهران و شهرستان ری افزود: در شرایط فعلی جامعه ، راه اندازی مجدد این خط و حفظ اشتغال و همچنین فعالیت های انجام شده در راستای ارتقاء شاخص های زیست محیطی در سیمان تهران قابل تقدیر و تحسین است.
محمودی شرکت سیمان تهران را از  مجموعه های  موفقی دانست که در کنار همت مضاعف در مقوله تولید ، نگاه ویژه ای به مقوله محیط زیست دارد.
در ادامه این مراسم معاون استانداری تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تقدیر از کارکنان و مدیران سیمان تهران همراهی سازمان محیط زیست در به سرانجام رساندن این پروژه افزود:این اقدام ارزشمند شرکت سیمان تهران هم در راستای اقتصاد مقاوتی و توجه ویژه به جهش تولید و هم نشان از نگاه مثبت یک واحد تولیدی به مسئولیت های اجتماعی و محیط زیست است.
در پایان با حضور مقامات کشوری و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران و شهرستان ری خط ۶ و پروژه های بهینه سازی سیستم های فیلتراسیون خطوط ۶ و ۹  شرکت سیمان تهران بطور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 419242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =