بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت سهام امروز ۹۹/۰۷/۲۸

امروز سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، رادیاتور ایران و ذغالسنگ طبس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرآوری زغالسنگ پرورده طبس، پتروشیمی ارومیه و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۵۱هزار و ۸۸۹واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۶۲هزار واحد به کار خود پایان داد و ۲ میلیارد و ۱۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۴۷میلیارد تومان در ۳۳۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران فرآورده‌های نسوز ایران، رادیاتور ایران و ذغالسنگ طبس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس مینو، گروه مپنا و بهساز کاشانه تهران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

براساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۴۱میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۹۰۱ میلیارد تومان در ۲۸۱ هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۴۶ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۷۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرآوری زغالسنگ پرورده طبس، پتروشیمی ارومیه و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرابورس ایران، تولید و صادرات ریشمک و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

کد خبر 419225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =