۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
ادامه ریزش امروز بازار

بازار سرمایه با گذشت بیش از دو ساعت از آغاز به کار خود کماکان به افت شاخص و ارزش نمادها ادامه می‌دهد. 

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه در حالی که از صبح با ریزش مواجه شده است، در ادامه کار خود تا لحظه نگارش این گزارش هم به افت خود ادامه داده است. هم‌اکنون شاخص کل بیش از ۴۷ هزار واحد افت کرده است و شاخص کل در محدوده کانال ۱ میلیون و ۴۶۶ هزار واحدی قرار گرفته است. 
شاخص کل هم‌وزن هم قریب به ۵ هزار واحد ریزش کرده است و در محدوده ۴۰۱ هزار و ۴۷۷ واحدی قرار دارد. تا الان در بازار بیش از ۲۸۲ هزار و ۱۹۷ معامله صورت گرفته است و ارزش این معاملات بالغ بر ۲۷ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال است. همچنین حجم معاملات ۱ میلیارد و ۷۲۲ میلیون برگه سهم است. 
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، شپنا، کگل و شتران است که همه این نمادها با کاهش ارزش مواجه شده‌اند. همچنین نمادهای خودرو، وبملت، شپنا، فولاد، فملی، وتجارت و ثشاهد از نمادهای پربیننده هستند که همه این نمادها هم با ریزش مواجه شده است. 
در فرابورس هم شرایط مشابه است و شاخص کل آن بیش از ۴۰۴ واحد افت کرده است. هم اکنون شاخص کل این بازار ۱۷ هزار و ۳۱۵ است و تعداد معاملات در این بازار هم ۲۴۳ هزار و ۹۹۸ است. ارزش معاملات در این بازار هم ۱۵ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال است. 
نمادهای ذوب، شگویا، صبا، آریا، وپویا، سبزوا و سمگا از جمله نمادهای پربیننده در فرابورس هستند که با افت ارزش مواجه هستند. 
 

کد خبر 419183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =