مدیر خوش نام بورس سکاندار هلدینگ بزرگ «دریک» شد

آخرین تحولات مدیریتی در هلدینگ های چند رشته ای بزرگ نشان می دهد حسین زارعی از مدیران خوشنام و باسابقه بازار سرمایه، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره «گروه توسعه سرمایه گذاری دریک» شده است .

به گزارش صدای بورس، حسین زارعی از مدیران خوشنام و باسابقه بازارسرمایه، مدیرعامل هلدینگ چند رشته ای "دریک" با ۳۰ زیرمجموعه از صنایع مختلف شد و برنامه های چون عرضه اولیه چند زیرمجموعه را اعلام کرد.

براساس این گزارش، این هلدینگ متعلق به بخش خصوصی واقعی، دارای ۳۰ زیرمجموعه از صنایع معدنی، فولاد، خودرو، صنعت هواپیمایی، ورزش و...با ارزش دفتری چند ده هزار میلیارد تومانی و نیروی انسانی چند هزار نفری است.

تکمیل پروژه های نیمه تمام فولادی، توسعه دو بخش معدن و خودرو، ارتباط با بازار سرمایه و تأمین مالی، پذیرش و عرضه اولیه چند زیرمجموعه از جمله شرکت فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراکتور در فرابورس با تکیه بر میلیون ها هوادار و به عنوان نخستین تیم سودآور حاضر در بازار سهام و... از جمله برنامه های سکاندار جدید گروه توسعه سرمایه گذاری دریک است.

زارعی با مدرک دکترای حسابداری، دارای سوابقی چون موسس و مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات (از سال ۹۳ تا فروردین ۹۶ ) و مدیرعامل ۵ ساله سرمایه گذاری صنعت و معدن، مدیرعامل دو ساله تایدواتر و استاد دانشگاه است.

کد خبر 419158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =