قیمت های دستوری خودرو مورد انتقاد رزم حسینی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرایط قیمت گذاری دستوری خودروها انتقاد کرد.

به گزارش صدای بورس، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم اتخاذ برخی تصمیمات چالشی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهبود شرایط کنونی کشور افزود: اگر همه بپذیریم که در مسیر منافع ملی حرکت کنیم در درازمدت به نفع اقتصاد ملی کشور خواهد بود.

وزیر صمت همچنین با بیان این که  قیمت‌های دستوری، صنعت خودرو کشور را با زیان هنگفت روبرو کرده است گفت: با توجه نوع قیمت‌گذاری، شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.

در بخش دیگری وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده است که از هفته آینده در مراکز عمده فروشی و بنکداری کنترل و نظارت‌های هوشمند صورت گیرد، افزود: در حالی این مسئولیت را قبول کردم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اما با همه توان در پیشبرد امور این وزارتخانه، تلاش خواهم کرد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود شاید70 درصد وقت خود را در خصوص تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم می‌گذرانم تا بتوانیم به تصمیمات درست برسیم، تصریح کرد: بر این باوریم که در تصمیم گیری‌ها باید با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به اجماع حداکثری برسیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مبنای تصمیم‌گیری در این وزارتخانه رسیدن به اجماع حداکثری با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

منبع: تسنیم

کد خبر 419000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =