جزئیات بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته (۲۴ تیرماه)

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف کاهش بهای طلای جهانی، افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه طرح جدید به شانزده میلیون و ۸۴ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، قیمت هر اونس طلا در معاملات روز پنج‌شنبه بازارهای جهانی با کاهش ۰.۳٪ درصدی به یک هزار و ۸۹۴ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۸، با ۱۹۸ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۳۱،۶۹۸ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۸، با ۲۵۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۳۷،۲۵۲ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۷ هزار و ۲۵۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۵ هزار و ۱۵۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۸، قیمت سکه تمام طرح قدیم پانزده میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید شانزده میلیون و ۸۴ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سه میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 418969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =