افزایش چشمگیر سود هر سهم «انرژی» و «های وب»

شرکت بورس انرژی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۴۸ ریال کنار گذاشت.

به گزارش صدای بورس شرکت بورس انرژی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴۴۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۵۰ اعلام شده بود، از افزایش ۷۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

این شرکت در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶۸ میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۴۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۹ درصدی برخوردار است.

«انرژی» در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۵۰ ریال و سود خالص را ۱۴۹ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال قید کرده است.

«های وب» سود چشمگیری کنار گذاشت

شرکت داده گستر عصر نوین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۷۱ اعلام شده بود، از افزایش ۴۸۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به دوره ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ بانک پاسارگاد، سود هر سهم با افزایش ۲۶ درصدی نسبت به دوره مشابه، مبلغ ۵۳۵ ریال و سود خالص ۲۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

«های وب» در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۷۱ ریال و سود خالص را ۶۸۳ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال قید کرده بود.

کد خبر 418936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =