رکورددار ارزش سهام عدالت هفته (۱۹ تا ۲۳ مهر) + جدول

سهام عدالت در روز سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ رکورددار بیشترین افزایش قیمت در طول هفته بود.

به گزارش صدای بورس، ارزش سهام عدالت از جمله عام ترین موضوعاتی است که به طور مشترک توسط قدیمی‌های بازار سرمایه و تازه واردان بورسی دنبال می‌شود. صدای بورس هر روز بعد از پایان بازار، ارزش سهام عدالت را در قالب یک جدول به همراه توضیحات تکمیلی منتشر می‌کند. ارزش سهام عدالت از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ مهر ۹۹ به شکل یک مجموعه متشکل در زیر آورده شده است.

سهام عدالت در روز  سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ رکورددار بیشترین  افزایش در طول هفته ( ۱۹ تا ۲۳ مهر)بود.سهام عدالت در این روز  به ۱۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۸۲۰ تومان رسید. این سهام در طول هفته ریزش و یا افزایش چندانی را تجربه نکرد و با اندک افزایش و کاهش، در آخرین روز هفته به رقم ۱۴ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۶۳ تومان رسید.

۱- ارزش سهام عدالت در تاریخ ۱۹ مهرماه

در معاملات ۱۹ مهر ۹۹ بورس اوراق بهادار، شاخص کل  به محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحدی رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در روز شنبه ۱۹ مهر ۹۹ به رقم ۱۴۱ میلیون و ۰۵۱ هزار و ۲۵۶ ریالی رسید.

۲- ارزش سهام عدالت در ۲۰ مهرماه

در معاملات ۲۰ مهر ۹۹ بورس اوراق بهادار، شاخص کل با افزایش ۵۵,۲۲۱ واحدی (۳.۵۸ درصد)، به محدوده یک میلیون و ۵۹۷ هزار واحدی رسید. سهام عدالت  به رقم ۱۴۱ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۲۳ ریالی رسید.

۳-سهام عدالت چند؟ (۲۱ مهرماه)

در معاملات ۲۱ مهر۹۹ بورس اوراق بهادار، شاخص کل با کاهش ۱۷ هزار و ۵۵۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد قرار گرفت.

 ارزش سهام عدالت به رقم ۱۴۴ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۹۵ ریالی رسید

۴-قیمت روز سهام عدالت (۲۲ مهر)

 بازار سرمایه ۲۲ مهر در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل در پایان بازار  ۱۳۲ واحد مثبت شد و  به ۱ میلیون و ۵۷۹ هزار واحد رسید.

سهام عدالت نیز در این روز  به ۱۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۸۲۰ تومان رسید 

۵-کاهش ارزش سهام عدالت در روز منفی بازار (۲۳ مهر)

امروز بازار سرمایه ۲۳ مهر ۹۹در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل از صبح آن روز ریزشی بود و در نهایت با ۱۹ هزار واحد منفی به یک میلیون و ۵۶۰ هزار واحد رسید. ارزش سبد سهام عدالت در آخرین روز هفته به ۱۴ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۶۳ تومان رسید.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 418934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =