بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

امروز معامله‌گرها هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فراورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۶درصد از کل سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین معامله شد.

به گزارش صدای بورس روز جاری در مجموع حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شتران»، «شبندر»، «فولاد» و «تاپیکو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۵۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

معاملات سهام داده گستر عصر نوین (های وب) که دیروز هم پس از بازگشایی ابطال شده بود، امروز دوباره با رشد پنج درصدی بازگشایی شد اما این معاملات باز هم توسط ناظر بازار باطل شد.

بیشتر بخوانید:
محدود شدن مدیران تصمیم‌گیر شستا بعد از بورسی شدن!

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۴۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات هزار و ۱۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۶درصد از کل سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۸.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۹سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.07.23

رتبه‌بندی سهام در معاملات بورس و فرابورس 99.07.23

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 418916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =