۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
امروز در «شبندر» چه گذشت؟

شرکت پالایش نفت بندرعباس از جمله شرکت‌هایی است که در گروه فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای قرار داشته و با نماد «شبندر» در بازار دوم بورس تهران مورد معامله قرار می گیرد.

به گزارش صدای بورس، این شرکت  با نماد «شبندر» در بازار سهام شناخته می‌شود و در گروه دومین صندوق قابل معامله دولتی ( دارا دوم یا صندوق پالایشی یکم) قرار دارد. 

«شبندر» در روز جاری، معاملات خود را با کاهش ۰.۱ درصدی با قیمت چهار هزار و ۱۰۰ تومان شد. همچنین تعداد ۵۱هزار معامله در حجم ۱۰۴ میلیون سهم، برای معاملات این نماد رقم خورد.

در روز جاری در مجموع حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد و در این میان، «شبندر» در رتبه سوم از لیست بیشترین ارزش معاملات قرار گرفت. 

در معاملات امروز حقیقی ها حدود ۱۰۲ میلیون سهم معادل ۹۸ درصد این نماد را خریداری و ۹۷ میلیون سهم معادل ۹۳ درصد را به فروش رساندند. از سوی دیگر حقوقی ها، تنها یک میلیون سهم معادل یک درصد را خریدند و ۷ میلیون سهم معادل ۶ درصد را فروختند. 

میانگین حجم ماهانه معاملات شرکت پالایش نفت بندرعباس، ۶۷ میلیون سهم بوده و حجم روزانه معاملات «شبندر»، ۱۰۴ مییلیون سهم است.

برای «شبندر»، صف خرید در حجم ۲۱۹هزار واحد در قیمت ۴هزار و ۱۰۰ تومان و صف فروش ۱۶۸هزار واحدی در همان محدوده قیمتی، در پایان معاملات به ثبت رسیده است. 

کد خبر 418911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =