بازدید مدیرعامل گل‌گهر از پروژه کارخانه فولادسازی راور

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی از پروژه کارخانه فولادسازی راور بازدید نمود.

به گزارش صدای بورس، ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه دکتر زاهدی نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان راور از پروژه فولادسازی این شهرستان بازدید نمود. 

ملارحمان در این بازدید در جریان آخرین وضعیت این پروژه و اقداماتی که تاکنون انجام شده و در حال انجام می‌باشد، قرار گرفت. 

فاز اول اجرایی پروژه کوره تونلی راور از ابتدای سال ۱۳۹۴ با اجرای فعالیت‌های زیرساختی و بخش اجرایی آن، از نیمه دوم سال ۱۳۹۴ آغاز شده است. این کارخانه قادر خواهد بود در فاز نخست با ایجاد بیش از ۱۳۰ فرصت شغلی مستقیم و ۳۳۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در راستای تحقق هدف اجرایی پروژه گام برداشته و با احداث ۲ کوره، ۷۰,۰۰۰ تن در سال، بریکت سرد آهن تولید نماید که در زمان تکمیل فاز نخست و احداث کوره سوم، به تولید ۱۰۵,۰۰۰ تن در سال بریکت سرد آهن خواهد رسید. سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در طرح نیز حدود ۱۰ میلیون یورو و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌باشد. 

 ملارحمان در حاشیه این بازدید گفت: اعتقاد داریم، سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه‌یافته جزو وظایف ذاتی صنایع و معادن است و لذا؛ هر کاری که در حوزه معدن و صنایع معدنی توجیه اقتصادی داشته باشد ما برای مشارکت و همکاری آماده هستیم و در همین راستا اقدام به اخذ مشاور برای اکتشاف در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان نموده‌ایم. 

زاهدی نماینده مردم راور و کرمان با تشکر از اقدامات شرکت گل‌گهر و روحیه بسیار خوب مدیرعامل گل‌گهر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف استان و سرمایه‌گذاری در طرح‌های جدید این منطقه، گفت: احداث این کارخانه با مشارکت گل‌گهر در این منطقه، روحیه امید را در بین مردم راور زیاد کرده و جلوی سیل مهاجرت از این شهر را گرفته است.

کد خبر 418837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =