چند و چون شاخص سازی امروز «تاپیکو» ( ۲۲مهر ۹۹)

شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تأمین « تاپیکو» با قیمت ۲۰ هزار و ۳۵۰ریال باز شد و در پایان روز با ۳.۶۴ درصد مثبت با قیمت ۲۱ هزار و ۸۰ریال بسته شد

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۱۳۲ واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۹هزار و ۶۳۹ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۴۷۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۹۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

در  معاملات بورس امروز ۲۱ مهر ۹۹،  شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تأمین « تاپیکو» با قیمت ۲۰ هزار و ۳۵۰ریال باز شد و در پایان روز با ۳.۶۴ درصد مثبت  با قیمت ۲۱ هزار و ۸۰ریال بسته شد تا فردا را با این کفت قیمت باز شد.

بیشتر بخوانید:
چند و چون شاخص سازی امروز « تاپیکو» ( ۲۰مهر ۹۹)
نگاهی به بازدهی «تاپیکو» در ۱۹ مهر
پیشنهاد افزایش سرمایه «تاپیکو»

امروز بیشترین خرید نماد شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تأمین « تاپیکو» را سهامداران حقیقی‌ انجام دادند و حدود ۸۴  میلیون و ۶۲ هزار سهم از « تاپیکو» را خریداری کردند که ۸۹.۴ درصد معاملات خرید را تشکیل دادند. حقوقی‌ها نیز ۹  میلیون و ۹۱ هزار سهم ( معادل ۱۰.۵درصد) را خریداری کردند.

همچنین حقیقی‌ها امروز ۴۲ میلیون و ۷۲ هزار سهام «تاپیکو» معادل ۴۵.۴درصد و حقوقی‌ها ۵۱ میلیون و ۲۵۲ هزار سهم معادل ۵۴.۵درصد را به فروش رساندند.

در مجموع امروز ۶ هزارو ۴۱۸سهم نماد «تاپیکو » خریداری برابر و ۴ هزار و ۸۲۲سهم این نماد فروخته شد.

کد خبر 418835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =