مهمترین اخبار اقتصادی بورسی امروز ۹۹/۰۷/۲۱

جزئیات طرح فروش فوری 4 محصول ایران خودرو اعلام شد. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل حداکثر 3 ماهه خواهد بود. پارس بنزینی، پژو 206 صندوق دار، پژو 207 دستی فرمان هیدرولیک، سمندLX چهار خودرویی هستند که پیش فروش شده‌اند.

بازار سرمایه امروز با ریزش شاخص کل به کار خود پایان داد و بیش از ۱۷ هزار و ۵۵۸ واحد ریزش کرد و در کانال ۱ میلیون و ۵۷۹ هزار واحدی ایستاد.
رئیس جمهور : گمرک، ارزش محصولات صادراتی شرکت‌های پتروشیمی را بر مبنای ارزش پایه صادراتی متناظر اعلامی محاسبه کند. دستگاه‌های مسئول موظفند رفع موانع اداری در روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان را در اولویت قرار دهند و مشکلات را برطرف کنند.
رییس کل بانک مرکزی عراق گفت: پیشنهاد دادیم کمیته‌ای مشترک با حضور مقامات بانکی و مالی دو کشور تشکیل شود تا به راهکار لازم برای حل مسائل ایران و عراق دست پیدا کنیم.
فرزانه فیروز کارشناس بازار سرمایه گفت: کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی نرخ دلار در صورت پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا با مواضعی که درباره برجام اتخاذ کرده، محتمل است و همانگونه که افزایش قیمت دلار قیمت سهام را دچار تکانه‌های شدید کرد چنین کاهشی نیز قیمت سهام را با تکانه‌ها و نوسان‌های منفی مواجه می‌کند.
احمدرضا رعنایی، نایب رئیس و عضو هیئت مدیره انجمن همگن قطعه سازان اظهار کرد: ورود خودرو به بورس هنوز تبدیل به قانون نشده است. با ورود خودرو به بورس قیمت این محصول احتمالا افزایش یابد و مابه‌تفاوت آن باید به خودروساز برسد تا با آن زیان انباشه خود را جبران کند. خودروساز می‌تواند، با بخشی از سود خود برای پروژه‌های دیگر خودرویی، برنامه‌ریزی کند همچنین کیفیت تولیدات را بالا ببرد و مطالبات بخش‌های دیگر قطعه‌ساز را پرداخت کند.
در جریان معاملات امروز در صرافی‌های بانکی قیمت دلار آمریکا (اسکناس) به کانال ۳۰ هزار تومانی بازگشت و نرخ آن برای خرید به ۲۹.۲۰۰ تومان و برای فروش ۳۰.۲۰۰ تومان تعیین شد. قیمت یورو (اسکناس) برای خرید ۳۴.۷۰۰ تومان و برای فروش ۳۵.۷۰۰ تومان است.
 ارزش سهام عدالت به رقم ۱۴۴ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۹۵ ریالی رسید.
ارزش سهام پالایشی یکم امروز به ۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار ریال رسید.
دولت می‌خواهد باقی مانده سهام خود در بانک ملت، تجارت و صادرات را که به حدود ۲۴ هزار میلیارد رسیده، در قالب صندوق داراسوم و از طریق بورس به مردم ارائه کند.
جزئیات طرح فروش فوری 4 محصول ایران خودرو اعلام شد. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل حداکثر 3 ماهه خواهد بود. پارس بنزینی، پژو 206 صندوق دار، پژو 207 دستی فرمان هیدرولیک، سمندLX چهار خودرویی هستند که پیش فروش شده‌اند.

کد خبر 418758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =