«کچاد» امروز چه کرد ( ۲۱مهر ۹۹)

قیمت پایانی سهام معدنی‌وصنعتی‌چادرملو «کچاد» امروز روی رقم ۱۹ هزار و ۳۲۰ ریال بسته شد که ۴.۰۷ درصد کاهش را نسبت به روز پیش نشان می دهد.

به گزارش صدای بورس، تعداد معاملات در بورس ۱ میلیون و ۶۶۹ هزار بود و ارزش این معاملات ۱۶ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان بود. حجم معاملات ۱۹ میلیارد و ۳۰۸ میلیون برگه سهم بود.

نمادهای شپنا، فولاد، فملی، تاپیکو، کگل، کچاد و خودرو از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بودند که در بین آنها نماد شپنا و خودرو تنها با افزایش ارزش مواجه شدند. نمادهای وبملت، خودرو، فولاد، فملی، وبصادر، وتجارت و شبندر از جمله نمادهای پربیننده بودند.

خرید نماد «کچاد»
امروز بیشترین ‌خرید نماد کچاد را حقیقی‌ها انجام دادند و حدود ۷میلیون و ۷۶۷  هزار سهم را خریداری کردند که ۴۷ درصد معاملات خرید را تشکیل دادند. حقوقی‌ها نیز ۸ میلیون و ۴۲۱ هزار سهم ( معادل ۵۲ درصد) را خریداری کردند.

قیمت پایانی  سهام  معدنی‌وصنعتی‌چادرملو  «کچاد »  امروز  روی رقم ۱۹ هزار و  ۳۲۰  ریال   بسته شد که ۴.۰۷ درصد کاهش   را نسبت به روز پیش نشان می دهد. 

حقیقی‌ها و حقوقی ها  چقدر فروختند؟
حقیقی‌ها امروز ۱۵ میلیون و ۹۱۳   هزار سهام معدنی‌وصنعتی‌چادرملو  «کچاد »  معادل ۹۸.۳ درصد و حقوقی‌ها ۲۷۴ هزار و ۷۶۶ سهم معادل ۱.۶ درصد را به فروش رساندند.
در مجموع امروز یک هزارو ۶۲۸  سهم نماد «کچاد» خریداری و یک هزار ۳۴۵ سهم این نماد فروخته شد.

کد خبر 418733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =