رشد شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳۷هزار و ۲۷۳ واحد افزایش، معادل ۲.۴۸درصد رشد کرد.

به گزارش صدای بورس، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته گذشته تعداد ۴۴میلیارد و ۵۴۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۷۶هزار و ۴۵۲میلیارد ریال در بیش از ۶میلیون و ۵۰۱هزار و ۴۱۸دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۳۲.۱۹، ۳۸.۵ و ۷۱.۳۱ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۸۹۱میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۰هزار و ۹۹۷میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴.۶۱ درصد کاهش و ۴۴.۵ درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۳۷هزار و ۲۷۳واحد افزایش معادل ۲.۴۸درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۵۰۳هزار و ۴۲۷واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با ۹هزار و ۶۲۴واحد افزایش معادل ۲.۴۲ درصد رشد کرد و رقم ۴۰۷هزار و ۱۹۸واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۳۹هزار و ۸۲۹واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۱۱۵هزار و ۲۵۸واحد و شاخص بازار دوم با ۲۵هزار و ۵۴واحد افزایش به عدد ۳میلیون و ۱۶۰هزار و ۳۳۹واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۳.۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۰.۸ درصد رشد را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 418720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =