بلاتکلیفی مایل به ریزش بازار در میانه بازار (۲۱ مهر)

بازار سرمایه از صبح امروز ریزش نشان می‌دهد در حالی که شاخص کل هم‌وزن برای چند دقیقه مثبت شد و مجدد در حالت ریزش قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه در حالی به کار خود ادامه می‌دهد که شاخص کل بازار کماکان به ریزش خود ادامه می‌دهد. تا این لحظه شاخص کل ۱۳ هزار و ۵۴۳ واحد ریزش کرده است و در کانال ۱ میلیون و ۵۸۳ هزار واحدی ایستاده است. شاخص کل‌ هم‌وزن هم که برای دقایقی مثبت شد مجدد در حالت کاهشی قرار گرفت. تا این لحظه شاخص کل هم‌وزن با بیش از ۱۸۸۸ واحد ریزش در کانال ۴۱۷ هزار و ۱۰۵ واحد قرار گرفته است.

تعداد معاملات در بازار ۱ میلیون و ۳۴۱ هزار است و ارزش این معاملات بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان می‌شود. حجم معاملات هم ۱۶ میلیارد و ۱۱۲ میلیون برگه سهم است.

فولاد، شپنا، فملی، تاپیکو، کگل، خودرو و کچاد از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص هستند که در میان آنها شپنا بعد از بازگشایی با صف خرید مواجه شد و با افزایش ارزش مواجه شده است. خودرو نیز به روال روزهای گذشته یک رشد نشان می‌دهد.

نمادهای پربیننده در بازار هم وبملت، خودرو، فولاد، فملی، پترول، وتجارت و وبصادر است.

در فرابورس هم بازار در شرایط ریزش قرار دارد و شاخص کل ۱۵۳ واحد افت را نشان می‌دهد. شاخص کل این بازار ۱۸ هزار و ۳۲۲ واحد است. تعداد معاملات در بازار ۱ میلیون و ۲۱۷ هزار است و ارزش معاملات ۴ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان می‌َشود. حجم معاملات ۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون می‌َشود.

نمادهای دی، ذوب، شگویا، صبا، آریا، کرمان و غشهداب از جمله نمادهای پربیننده بازار هستند.

کد خبر 418687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =