شرکت‌های بزرگ در روند اصلاح اخیر ضرر کمتری کردند

احمدی نسب گفت: شرکت‌های بزرگ به نسبت شرکت‌های کوچک در روند اصلاحی اخیر بازار با روند نزولی چندان زیادی همراه نبودند؛ به همین دلیل اکنون به نظر می‌رسد که سهام کوچک برای سرمایه‌گذاری در بازار از جذابیت بیشتری نسبت به سایر سهم‌ها برخوردارند.

به گزارش صدای بورس، احمدی نسب ضمن بیان مطلب بالا اظهار کرد: روندی که اکنون بازار در پیش گرفته است، روند صعودی ملایم است و نمی توان آن را مانند رشدی دانست که بازار از ابتدای سال تا پایان تیر ماه در بازار تجربه کرد. براساس بررسی های انجام شده شاخص بورس به عددی کمتر از کانال کنونی نمی رسد.

وی بیان کرد: تحریم اخیر ١٨ بانک ایرانی از سوی آمریکا موضوع چیز جدیدی نیست و سالهاست که همین تحریم ها برای ایران وجود داشته است، دولت راهکارهای زیادی را برای این موانع در نظر گرفته تا مراودات مالی خود را انجام دهد.

این کارشناس بازارسرمایه، بورس را بازاری مبتنی بر تحلیل و دانش دانست و گفت: سهامداران فقط براساس انتخاب نسبت به سرمایه گذاری در این بازار اقدام نکنند، بلکه بهتر است تحلیل درست داشته باشند و نباید در این بازار متکی بر حقوقی ها و دولت باشند.

وی افزود: افرادی که با تحلیل وارد این بازار می شوند نباید با دید کوتاه مدت نسبت به سرمایه گذاری در این بازار اقدام کنند به طور حتم باید دید بلندمدت داشته باشند و برای کسب بازدهی های معقول صبور باشند. بازار سرمایه بازاری برای دلالی نیست که افراد برای کوتاه مدت نوسان گیری کنند و از بازار خارج شوند، افراد برنده در بازار، سهامداران صبوری هستند که با دید بلندمدت به این بازار ورود می کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 418678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =